Βουλή των Ελλήνων – Οι σταθμοί μίας διαδρομής σχεδόν διακοσίων ετών. Εγκαίνια της έκθεσης στα Ιωάννινα
Το Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία, σε συνεργασία με τον Δήμο Ιωαννιτών, εγκαινίασε την Τετάρτη, 23 Μαρτίου 2022, την έκθεση «Βουλή των Ελλήνων – Οι σταθμοί μίας διαδρομής σχεδόν διακοσίων ετών» στη Δημοτική Πινακοθήκη Ιωαννίνων.